Yeni İsim, aynı tutku
1950’ler kadar erken dönemde, kurucumuz, Kichiro Toyoda, rekabetin şirketine fayda sağladığına inanıyordu ki,
“Motorspor’lar bir eğlenceden çok daha fazlası. Japon araba endüstrisi gelişimi açısından önemli. Tıpkı Atletlerin Olimpiyatlarda gücünü ve yeteneklerini test etme ve gösterme amacıyla yarışmaları gibi, araç üreticileri de motorsporları araç performansını limitlere taşıyarak, üstünlük kurma çabasıyla, yeni otomotiv teknolojileri ve geliştirmeleri için ön ayak olur.
Sadece otomobil üzerine araştırmalar yapmak değil, makinelerle insanlar armoni içerisinde ortaya gerçek potansiyellerine ulaşmak için çalışmaktır. Tıpkı otomobilin tekerleri gibi, motorsporlar ve Japon otomotiv endüstrisi ancak birlikte ileriye gidebilir.’’ diye yüceltecekti.