SUV segmentinin öncü modeli Toyota C-HR, satışa sunulduğu günden bu yana Avrupa’da 1 milyon adetlik satışa ulaşarak önemli bir başarıya daha imza attı. Toyota’nın Avrupa’da en çok satan modeli olan Toyota C-HR, bu satış adediyle birlikte bir kez daha dikkat çekti. 2016 yılında Türkiye pazarına sunulduğunda da büyük ses getiren Toyota C-HR, lansmandan bu yana yaklaşık 34 bin adetlik satışa ulaştı. Segmentine farklı bir soluk getiren Toyota C-HR, sadece adet anlamında değil aynı zamanda marka imajı anlamında da büyük bir önem taşıyor.
2016 yılında Toyota’nın dönüm noktası modeli olarak tanıtılan Toyota C-HR, sıra dışı tasarımı, teknolojik ve konforlu sürüşü, premium kalitesiyle birlikte kısa zamanda bir ikon haline dönüştü. Toyota C-HR’ın coupe bir spor otomobilin dinamik hatlarına sahip cesur tasarımı, C-SUV segmentinde yeni bir tasarım standardı belirlenmesini sağladı.